استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری ISO 10004 چیست؟

استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری ISO 10004 در تعیین و اجرای فرایندها برای نظارت روی رضایت مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

همه ما می دانیم که حفظ رضایت مشتریان برای هر کسب و کار موفق ضروری است ، اما این کار ساده ای نیست.

حفظ رضایت مشتری به خودی خود یک علم است و نباید به راحتی از آن چشم پوشی کرد زیرا این امر می تواند تأثیر چشمگیری در روحیه کارکنان داشته باشد. مطالعات گسترده ای وجود دارد که نشان می دهد آن دسته از شرکت هایی که در زمینه رضایت مشتری عملکرد بهتری دارند ، درآمد بالاتری دارند. بنابراین ، کسب تجربه مشتری مداری ضروری است. مجموعه ای از استانداردهای بین المللی اختصاص یافته به منظور ارتقاء رضایت مشتری تدوین شده است تا اطمینان حاصل شود که این اطلاعات بیشترین اهمیت را دارند.

استاندارد ایزو 10004 برای تعریف بهتر الزامات عمومی ISO 9001 کمک می کند تا یک رویکرد سیستم را برای دستیابی به رضایت مشتری ، داده های مشتری در مورد کیفیت محصول تحویل داده شده ، نظرسنجی کاربران ، تحلیل کسب و کار ، ضمانت نامه و گزارش های فروشنده ارائه دهد.

اهداف دریافت گواهینامه  ISO 10004

ایزو 10004 در تعیین و اجرای فرایندها برای نظارت و سنجش رضایت مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. برای دستیابی اهداف ، باید اقدام به موارد زیر نمود:

  • شناسایی انتظارات مشتری؛
  • جمع آوری داده های مشتری؛
  • تجزیه و تحلیل داده ها برای رضایت مشتری؛
  • بازخورد برای بهبود رضایت مشتری؛
  • نظارت برای رضایت مشتری ؛

اخذ گواهینامه  ISO 10004

جهت اخذ ایزو 10004 می توانید از طریق شرکت پرشین ایزو اقدام نمایید. این شرکت بهترین مرکز جهت اخذ ایزو 10004 با مجوز رسمی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

برای دریافت این گواهینامه می توانید از طریق سایت این شرکت و یا به صورت تلفنی درخواست دهید. پس از ثبت درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن این گواهینامه صادر می شود.