گواهینامه IWA1  استاندارد ایزو کیفیت مراکز بهداشتی و درمانی

گواهینامه IWA1 استاندارد ایزو کیفیت مراکز بهداشتی و درمانی به بیمارستان ها و مراکز درمانی کمک می کند تا دستورالعمل های مربوط به بهبود فرآیند در خدمات درمانی را به خوبی اجرا کنند.

سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO) شبکه ای از موسسات استاندارد ملی در حدود 162 کشور جهان با دبیرخانه هماهنگی مرکزی در ژنو ، سوئیس است. ISO  تقریباً در حدود 17،500 استاندارد بین المللی تقریباً در تمام بخش های صنعت و همچنین برای حوزه های بین بخشی مانند مدیریت کیفیت ایجاد کرده است. ایزو برای سازمان ها در بخش های دولتی و خصوصی گواهینامه ای را ارائه می دهد ، که این سازمان دارای سیستم های کافی برای تأمین الزامات مندرج در استانداردهای ISO است.

ایزو اولین دستورالعمل های مربوط به پیشرفت فرآیند در سازمان های خدمات بهداشتی را در سال 2001 منتشر کرد و در سال 2005 این موارد را برای کمک به سازمانهای خدمات بهداشتی برای پیاده سازی سیستمهای مدیریت کیفیت ، صرف نظر از اینکه تصمیم به پیگیری مجوزهای استاندارد ISO 9001 QMS دارند ، به روز کرد. گواهینامه IWA1 به منظور کمک به سازمان های خدمات بهداشتی در بهبود فرآیندها ، جلوگیری از خطا و سایر پیامدهای جانبی طراحی شده است.

دستورالعمل های مربوط به گواهینامه IWA1

انتشار سیستم های مدیریت کیفیت – دستورالعمل های مربوط به بهبود فرآیند در سازمان های خدمات درمانی (IWA 1: 2005) و کلیه استانداردها و دستورالعمل های صادر شده توسط ایزو از طریق وب سایت پرشین ایزو در دسترس است.

گواهینامه IWA1 در همه مراکز مرتبط با ارائه خدمات درمانی که در زمینه ارائه خدمات و محصولات بهداشتی فعالیت هستند به کار برده می شود.

سیستم های مدیریت کیفیت – دستورالعمل های مربوط به بهبود فرآیند در خدمات درمانی در سازمان ها می باشد.

IWA 1: 2005  راهنمایی های اضافی را برای هر سازمان خدمات بهداشتی درگیر در مدیریت ، تحویل یا مدیریت محصولات یا خدمات خدمات بهداشتی ، از جمله آموزش و یا تحقیقات در روند ادامه زندگی برای انسان ها ، صرف نظر از نوع ، اندازه و محصول یا خدمات ارائه شده می باشد.

مزایای صدور گواهینامه IWA1  استاندارد ایزو کیفیت مراکز بهداشتی و درمانی

بهبود كيفيت خدمات ارائه شده بهداشت از طريق تكميل مجوزهاي اعتباربخشي و بهبود فرآيندها براي افزايش ارزش افزوده به سازمان و تصوير سازماني ، بهبود سازمان ، افزايش اعتماد به نفس مشتري و ابزاري در دسترس براي افزایش كيفيت حفظ سازگاري در رويكرد جهاني با ساير بخش هايISO-9000  اسناد خاص توسعه یا ترکیب فرآیندی که قابل اجراست.

به حداقل رساندن بار سازمان های خدمات بهداشتی کارآیی سازمان و افزایش کارآیی افزایش یافته چارچوب ارائه شده برای مدیریت سازمان نتایج پزشکی ، بهبود یافته با استفاده مداوم از بهترین روش ها یادگیری از مشاغل دیگر با استفاده از سیستم های مدیریت کیفیت بالایی و بهبود رضایت مشتری کار و اسناد بهبود یافته برای بیماریهای حاد و مزمن پیشرفته در معیارهای اعتباربخشی اعتراضات از جمله مزایای این استاندارد می باشد.

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو کیفیت مراکز بهداشتی و درمانی IWA1  در شرکت پرشین ایزو

در صورتی که قصد دارید گواهینامه استاندارد ایزو کیفیت مراکز بهداشتی و درمانی را اخذ نمایید می توانید از طریق شرکت پرشین ایزو اقدام نمایید. شایان ذکر است این شرکت دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد و آماده ارائه خدمات صدور انواع گواهینامه ها و استانداردها به سازمان ها می باشد.

برای انجام این کار می توانید از طریق سایت این شرکت درخواست خود را ثبت نمایید. در این صورت کارشناسان این شرکت با شما تماس می گیرند و مشاوره های لازم را به شما می دهند.